loading...
جدیدترین اخبار گروهک تروریستی داعش
binam بازدید : 691 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (2)
برخی گزارش‌ها حاکی است دست‌کم ۳۵ تبعه مصری دیگر در لیبی ربوده شده‌اند. گفته می‌شود نفرات ربوده شده به مناطق تحت کنترل گروهک‌های تروریستی داعش منتقل شده‌اند.

روزنامه انگلیسی زبان لیبی‌هرالد چاپ لیبی بامداد روز سه‌شنبه از قول منابعی گزارش داد از صبح روز دوشنبه و پس از آغاز حملات هوایی مصر

..................................................

binam بازدید : 538 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

پایگاه خبری تحلیلی الوقت در مطلبی به کانال‌های تامین منابع مالی داعش پرداخته و می‌نویسد: توان داعش در کنترل مناطق وسیعی از سوریه و عراق، جذب نیرو، تامین ارتشی متشکل از ٣١ هزار نفر (برخی منابع حتی دو برابر این رقم را ذکر می کنند)، انجام عملیات‌های موفقیت آمیز نظامی، تروریستی و گسترش نفوذ در خاورمیانه و شمال آفریقا، بیش از همه نشان دهنده منابع عظیم مالی این گروه است. برخلاف گروه القاعده که فقط از کمک های دیگران تغذیه می کند، رهبران داعش استراتژی مالی نوینی را اتخاذ نمودند که مبتنی بر خودکفایی

............................................

binam بازدید : 394 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

خبرگزاری آُسوشیتدپرس روز دوشنبه در تحلیلی بر محل سربریدن 21 مصری (سواحل جنوب اروپا) به وسیله داعش متمرکز شد و آن را نشانه ای بر نزدیک شدن این گروه تروریستی به اروپا دانست.

...........................................

binam بازدید : 412 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)
پلیس مالزی روز سه شنبه اعلام کرد در حال بررسی ویدئویی است که در آن چهار مرد نقابدار تهدید کرده اند روز چهارشنبه با حمله به دادگاهی در این کشور، اعتماد نداشتن به سیستم قضایی را نشان می دهند.

سازمان تحقیقات جنایی فدرال مالزی اعلام کرد که تحقیقات در مورد این تهدید که مشابه تهدیدهای گروه تروریستی داعش است

..........................................

binam بازدید : 705 سه شنبه 28 بهمن 1393 نظرات (0)

ابوعمر التونسی، سخنگوی داعش به نقل از «ابوبکر بغدادی» سرکرده این گروه تروریستی از تعیین چند امیر برای مناطق مختلفی مانند مدینه منوره و مکه مکرمه خبر داد.

گروه تروریستی داعش

......................................

binam بازدید : 165 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)
به گزارش خبرگزاری 'شینهوآ' به نقل از مقام های محلی شهر سرت ، گروه مسلحی که خود را اعضای داعش معرفی کرده همه کارکنان دو ایستگاه رادیویی را اخراج کرده و شروع به پخش برنامه های خود از جمله سخنرانی 'ابوبکر البغدادی' سرکرده این گروه تروریستی کرد.

برخی صفحات وابسته به داعش در شبکه های اجتماعی نیز تصاویری منتشر کردند که مردان مسلح را در استودیوی ضبط این ایستگاه های


...................................................

binam بازدید : 345 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)
مقامات اطلاعاتی آمریکا تاکید کردند بیش از 150 شهروند آمریکا برای پیوستن به گروه داعش به سوریه سفر کرده و یا تلاش کردند که به این کشور انتقال پیدا کنند.

«نیک راسموسن» مدیر مرکز ملی مبارزه با تروریسم آمریکا در جلسه استماع کمیته امنیت داخلی مجلس نمایندگان این کشور گفت: 20 هزار نفر از 90 کشور


..................................................

binam بازدید : 320 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)

به گزارش سرویس بین الملل جام نیوز، پایگاه "السومریه نیوز" امروز گزارش داد که گروه تروریستی داعش اعلام کرد هر کسی از گوشی تلفن همراه استفاده کند، به سی ضربه شلاق محکوم خواهد شد.

 

 


بنا بر این گزارش، جنگجویان داعش

............................................

binam بازدید : 188 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)
 'احمد زاهد حمیدی' وزیر کشور مالزی روز جمعه با تاکید بر افزایش هوشیاری در قبال تهدیدهای گروه تروریستی داعش، گفت که این گروه درپی ربودن ثروتمندان مالزی و همچنین دستبرد به بانک های این کشور است.

به نوشته تارنمای 'مالیزیا اینسایدر'، وی گفت که این گروه تروریستی با استفاده از این تاکتیک درصدد دریافت باج از ثروتمندان است تا منابع مالی به دست آمده را در فعالیت های تروریستی صرف کند.

مقامات مالزی تاکنون اعلام نکرده اند


.................................................

binam بازدید : 283 جمعه 24 بهمن 1393 نظرات (0)
پایگاه «دابق» وابسته به گروهک تروریستی داعش روز پنجشنبه تصاویری مربوط به اسرای مسیحی مصری که ماه گذشته میلادی در لیبی ربوده بود را منتشر کرد که لباس نارنجی رنگ مخصوص اعدام به تن داشته و به محل اجرای اعدام برده می‌شدند.

در همین راستا پایگاه خبری

......................................

تعداد صفحات : 3

درباره ما
سایت اخبار داعش در تاریخ 1393/11/13 فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد. هدف از ایجاد سایت انتشار اخبار مربوط به گروهک تروریستی داعش میباشد. فعالیت این سایت وابسته به هیچ نهاد و یا سازمانی نیست و مطالب از سطح اینترنت گردآوری و در این سایت جمع میشود.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 56
  • کل نظرات : 4
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 48
  • بازدید ماه : 218
  • بازدید سال : 996
  • بازدید کلی : 87,144